Smay podbija rynek z systemem Epicor

Korzyści z wdrożenia systemu w postaci szybszego czasu realizacji zleceń i trzykrotnego wzrostu liczby zamówień, pozwoliły na ekspansję biznesową Smay

Epicor Software Corporation, wiodący dostawca oprogramowania biznesowego dla przedsiębiorstw produkcyjnych, dystrybucyjnych i usługowych, poinformował o korzyściach biznesowych, jakie firma Smay, lider branży wentylacyjnej w Polsce, osiągnęła dzięki wdrożeniu systemu Epicor ERP. Optymalizacja procesów wokół produkcji przyniosła trzykrotny wzrost liczby zamówień i przyspieszyła prace nad realizacją zleceń. W ostatnim czasie firma wzbogaciła funkcjonalność systemu o moduł Epicor iScala Storefront, który w znaczny sposób przyczynił się do automatyzacji sprzedaży
na terenie Czech.
„Po kilku latach intensywnej pracy w oparciu o Epicor ERP, zyski, jakie udało nam się osiągnąć korzystając z systemu, zadecydowały o kolejnych wdrożeniach. Nowe rozwiązania takie, jak system iScala CRM oraz Epicor Storefront, pozwoliły nam rozwinąć skrzydła na rynku czeskim” – mówi Michał Maj, wiceprezes zarządu w Smay.
Epicor iScala Storefront to platforma biznesowa zbudowana na mechanizmach działania sklepów internetowych. Klienci Smay używają jej w celu składania zamówień, kontroli ich statusu, tworzenia zapytań oraz konstruowania interesującej ich oferty. Dostęp do Epicor Storefront z przeglądarki internetowej to dodatkowe ułatwienie w codziennej pracy handlowców.

„Storefront to swego rodzaju połączenie wszystkich możliwości, jakie daje tradycyjny sklep online z platformą do wymiany informacji. Jego istotną zaletą jest obsługa sprzedaży elementów wyprodukowanych pod indywidualne zamówienie klienta. Chociaż katalog produktów może ograniczać się do 100 pozycji, to wersji danego wyrobu jest nieskończenie wiele. Storefront pozwala na sprzedaż internetową elementów o takim właśnie profilu” – wyjaśnia Michał Maj.

Inwestycja w rozwiązania Epicor przyczyniła się również do ekspansji Smay w Czechach. Dzięki wykorzystaniu Epicor Storefront firma uniknęła dodatkowych kosztów związanych
z rozwojem działalności.
„Smay obsługuje rynek czeski przy współpracy firmy partnerskiej i jednej osoby w Polsce, która nadzoruje procesy logistyczne. Jest to możliwe dzięki Storefront, który zapewnia pełną automatyzację działań sprzedażowych w tym regionie” – dodaje wiceprezes zarządu Smay.

Wdrożenie rozwiązań Epicor przyczyniło się w Smay do trzykrotnego wzrostu zamówień oraz skrócenia procesu realizacji zleceń. Ułatwiło również rozbudowanie oferty oraz otwarcie na nowe rynki zbytu. Te korzyści zadecydowały o dalszych inwestycjach w rozwiązania IT.

„Obecnie kończymy proces wdrożeniowy modułu serwisowego oraz do zarządzania projektami.
Z czasem planujemy rozbudować naszą infrastrukturę IT również o narzędzia do zarządzania magazynem oraz poszerzenia możliwości stosowania kodów kreskowych w procesach produkcyjnych” – mówi Michał Maj.

Według Roberta Sinfielda, Senior Product Marketing Managera w Epicor, sukces Smay to kolejny dowód na siłę i elastyczność portfolio produktowego Epicor iScala. „Wykorzystując nasze rozwiązanie klienci mogą z łatwością łączyć różne moduły i narzędzia IT, których zadaniem jest wsparcie procesów i modeli biznesowych, umożliwiających rozwój ich działalności” – dodał Robert Sinfield.

W celu zapoznania się z pełną treścią case study, odwiedź:
http://www.epicor.com/Host/emea/Poland/Smay%20case%20study%20finalPL.pdf